BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Całkowicie nowa stylizacja kokpitu ma być największą zaletą odświeżonego Porsche Cayenne.
Już 18 kwietnia poznamy wszystkie szczegóły nowego Porsche Cayenne, ale na razie musimy zadowolić się pierwszymi oficjalnymi zdjęciami przedstawiającymi ten samochód. Flagowy SUV Porsche zadebiutuje podczas salonu w Szanghaju, a jego główną nowinką jest całkowicie od nowa zaprojektowana kabina mocno inspirowana Taycanem.
Po raz pierwszy w tym modelu pojawi się nowy cyfrowy kokpit nazywany przez producenta “Porsche Drive Experience”. Bazuje on na zupełnie nowej architekturze, funkcjonalnościach i technologii. Głównym elementem kokpitu jest 12,6-calowy wolnostojący wyświetlacz o zakrzywionej powierzchni identyczny jak w Taycanie. Towarzyszy mu zapożyczona z 911 kierownica z przyciskami, zbiór fizycznych przycisków na konsoli i opcjonalny wyświetlacz multimediów po stronie pasażera.
Na liftingu zyska przede wszystkim kierowca, bo głównym założeniem zmian jest zorientowanie obsługi całego auta właśnie na niego. Z tego powodu tryby jazdy, asystenci jazdy i style wyświetlenia zmienia się z poziomu kierownicy. Przycisk startera umieszczono, tradycyjnie dla Porsche, po lewej stronie kierownicy. Na prawą część kokpitu przeniesiono przyciski automatycznej skrzyni biegów, przez co na konsoli centralnej stworzono miejsce na osobny panel klimatyzacji. Dobra wiadomość jest taka, że nie jest on w całości dotykowy.
Pośrodku widać drugi 12,3-calowy wyświetlacz główny, ale prawdziwą nowością w odświeżonym Cayenne jest trzeci ekran po stronie pasażera. Z prawego fotela można sterować nawigacją lub muzyką. Można także oglądać filmy, gdyż ekran wyposażono w filtr kierunkowy, przez który kierowca nie będzie w stanie patrzeć na niego w czasie jazdy.
Kolejną nowością w Cayenne jest sterowany przez GPS system recyrkulacji powietrza, zdolny do aktywowania recyrkulacji powietrza, gdy samochód ma wjechać do tunelu zawierającego zanieczyszczone powietrze. Z listy opcji można wybrać też czujnik drobnego pyłu, który stale monitoruje jakość powietrza w kabinie i filtruje mniejsze cząstki i alergeny. Jeśli posługujesz się systemem iOS możesz teraz obsługiwać swoje Cayenne przy pomocy Siri, a szybkie ładowanie USB-C, zintegrowane Spotify i Apple Music oraz bezprzewodowa ładowarka do smartfona o mocy 15 W należą do wyposażenia standardowego.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.
Obecna klasa G w końcu zrzuca dach. Mercedes zapowiada nową odmianę Cabriolet.