Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Niegdyś Cayenne było powszechnie uważane za skazę na motoryzacyjnej mapie świata, dziś to jeden z bardziej udanych stylistycznie dużych SUV-ów. W zależności od wersji Cayenne różni się detalami nadwozia - podstawowy model i Turbo mają indywidualne przody, a do wszystkich odmian można opcjonalnie zamówić pakiet Sport Design.
Różnice kryją się w drobnych elementach takich jak oświetlenie - modele Turbo wyposażone są w podwójne LED-owe paski wkomponowane w przednie wloty powietrza. Poza tym każde Cayenne z kołami w rozmiarze co najmniej 21 cali otrzymuje nadkola wykończone listwami w kolorze nadwozia - ten sam element zawiera się także w pakiecie Sport Design.
Standardem wszystkich wersji jest przednie oświetlenie główne w technologii LED, a ewentualne różnice polegają na obecności funkcji Matrix LED i wewnętrznym kolorze lampy - standardowym srebrnym lub przyciemnionym na czarno. Charakterystycznym elementem tylnej części nadwozia jest pozioma lampa pozycyjna LED, ale poszczególne modele Cayenne różnią się innymi elementami np. liczbą i kształtem końcówek układu wydechowego.
Ponownie wersja Turbo wyróżnia się czterema prostokątnymi końcówkami wydechu jeśli w konfiguracji nie zaznaczono opcji sportowego układu wydechowego. Z tym dodatkiem każde Cayenne ma cztery okrągłe końcówki w kolorze srebrnym lub czarnym. Dodatkowo GTS jako jedyne może posiadać dedykowany układ wydechowy z centralnymi końcówkami.
Oferta Cayenne z nadwoziem Coupe niewiele odbiega od oferty standardowego SUV-a, ale posiada w konfiguratorze dodatkową opcję “pakiet optymalizujący masę własną”, która ma dość duży wpływ na wygląd auta. W skład pakietu wchodzi m.in. karbonowy dach, zderzaki Sport Design, dedykowane felgi 20-calowe i niewielka lotka na końcu aktywnego spoilera. Tak wyposażony model Coupe mocno przypomina topowe Turbo GT, z tym że prawdziwe Turbo GT poza tym ma tytanowe końcówki wydechu, większy spoiler tylny i może mieć unikalny lakier Arctic Grey. Dodatkowo bystry obserwator zauważy, że najszybsze Cayenne ma zawieszenie obniżone o 17 mm, szersze felgi i opony ledwo mieszczące się w standardowych nadkolach.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Nieznana do tej pory kolekcja 69 bolidów Formuły 1 Berniego Ecclestone’a trafi na aukcję.
Ostatni spalinowy Lotus - Emira - może dostać od losu jeszcze jedną szansę - wersję hybrydową.
Katarczycy przejęli około 30% udziałów w zespole Formuły 1 Audi, który pojawi się na gridzie w 2026.
Elektryczne Lamborghini nie pojawi się przed 2030 rokiem, za to marka zapowiada nowy hipersamochód.
W 2026 roku Lotus chce powrócić do częściowo spalinowych napędów za sprawą technologii Hyper Hybrid.
Większa moc i poprawione ustawienia wersji Final Edition mogą w końcu uwolnić pełny potencjał Supry.
Gama Lamborghini Temerario wkrótce rozrośnie się o kolejne warianty, także z RWD i większą mocą.
Niedawno pokazany supersamochód Alfy Romeo osiągnął 333 km/h podczas testów dynamicznych w Nardò.
G63 nie jest lepsze niż DBX707 czy RR Sport SV, za to ma więcej fejmu niż dwaj rywale razem wzięci.
W 2026 roku Land Rover zostanie oficjalnym partnerem i uczestnikiem rajdu Dakar.
911 GT3 RS od Manthey Racing ma świetne osiągi, brakuje tylko oficjalnego czasu na Nürburgringu.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.