Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Niegdyś Cayenne było powszechnie uważane za skazę na motoryzacyjnej mapie świata, dziś to jeden z bardziej udanych stylistycznie dużych SUV-ów. W zależności od wersji Cayenne różni się detalami nadwozia - podstawowy model i Turbo mają indywidualne przody, a do wszystkich odmian można opcjonalnie zamówić pakiet Sport Design.
Różnice kryją się w drobnych elementach takich jak oświetlenie - modele Turbo wyposażone są w podwójne LED-owe paski wkomponowane w przednie wloty powietrza. Poza tym każde Cayenne z kołami w rozmiarze co najmniej 21 cali otrzymuje nadkola wykończone listwami w kolorze nadwozia - ten sam element zawiera się także w pakiecie Sport Design.

Standardem wszystkich wersji jest przednie oświetlenie główne w technologii LED, a ewentualne różnice polegają na obecności funkcji Matrix LED i wewnętrznym kolorze lampy - standardowym srebrnym lub przyciemnionym na czarno. Charakterystycznym elementem tylnej części nadwozia jest pozioma lampa pozycyjna LED, ale poszczególne modele Cayenne różnią się innymi elementami np. liczbą i kształtem końcówek układu wydechowego.
Ponownie wersja Turbo wyróżnia się czterema prostokątnymi końcówkami wydechu jeśli w konfiguracji nie zaznaczono opcji sportowego układu wydechowego. Z tym dodatkiem każde Cayenne ma cztery okrągłe końcówki w kolorze srebrnym lub czarnym. Dodatkowo GTS jako jedyne może posiadać dedykowany układ wydechowy z centralnymi końcówkami.
Oferta Cayenne z nadwoziem Coupe niewiele odbiega od oferty standardowego SUV-a, ale posiada w konfiguratorze dodatkową opcję “pakiet optymalizujący masę własną”, która ma dość duży wpływ na wygląd auta. W skład pakietu wchodzi m.in. karbonowy dach, zderzaki Sport Design, dedykowane felgi 20-calowe i niewielka lotka na końcu aktywnego spoilera. Tak wyposażony model Coupe mocno przypomina topowe Turbo GT, z tym że prawdziwe Turbo GT poza tym ma tytanowe końcówki wydechu, większy spoiler tylny i może mieć unikalny lakier Arctic Grey. Dodatkowo bystry obserwator zauważy, że najszybsze Cayenne ma zawieszenie obniżone o 17 mm, szersze felgi i opony ledwo mieszczące się w standardowych nadkolach.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
MINI prezentuje specjalną edycję stworzoną z Paulem Smithem – elegancja, detale i limitowany styl.
Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
Lamborghini świetnie radzi sobie na zmiennym rynku i notuje zysk operacyjny ponad 592 mln euro.
Na rok modelowy 2026 elektryczny wariant Maserati Grecale zyska istotne aktualizacje.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
OCHNIK w sezonie jesień–zima 2025 stawia na ponadczasową elegancję i miejski styl. Skórzane kurtki, płaszcze, torby i dodatki dla mężczyzn, którzy cenią klasę i komfort.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.