Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Porsche Taycan jeździ lepiej i ostrzej niż konkurencja, choć jego masa zaprzecza sportowym aspiracjom.
Taycan jest napakowany technologią i świetnie wykonany, ale czy nie zbyt ascetyczny? Można ten model kupić w wersji cztero- jak i pięciomiejscowej. Długi rozstaw osi i brak silnika spalinowego nie przekłada się na przestronność w kabinie, a wręcz przeciwnie - jest tu dość ciasno. Tak jak silniki, tak wygląd wnętrza Porsche zależy w dużym stopniu od wybranej wersji. Podstawowe modele mają tapicerkę pół-skórzaną i dekoracje wewnętrzne z plastików będących gdzieś na granicy między elegancją, a tandetą.
Gdy masz nieco większy budżet możesz dokupić do tańszych modeli takie elementy jak fotele z regulacją elektryczną w 18 kierunkach, skrętną tylną oś, pakiet Sport Chrono czy sztuczny dźwięk silnika o nazwie Porsche Electric Sport Sound. Wszystkie wymienione rzeczy są już na pokładzie w Turbo S.
Rozkład wnętrza Taycana można nazwać typowym dla tej marki, choć z istotnym unowocześnieniem w postaci zakrzywionego ekranu kierowcy, który zastąpił klasyczne zegary. Zachowano układ pięciu zegarów, oczywiście w formie elektronicznej, i tradycyjnie dwa skrajne są zasłonięte przez kierownicę podobną do tej w modelu 918 Spyder. Dwa kolejne ekrany znajdują się pośrodku kabiny i po stronie pasażera, choć ten ostatni jest wyposażeniem opcjonalnym.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Jaguar wchodzi w okres zmian, a ich nowa limuzyna EV dostanie nowy napęd, design i logo.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.