Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Porsche Taycan jeździ lepiej i ostrzej niż konkurencja, choć jego masa zaprzecza sportowym aspiracjom.
Taycan jest napakowany technologią i świetnie wykonany, ale czy nie zbyt ascetyczny? Można ten model kupić w wersji cztero- jak i pięciomiejscowej. Długi rozstaw osi i brak silnika spalinowego nie przekłada się na przestronność w kabinie, a wręcz przeciwnie - jest tu dość ciasno. Tak jak silniki, tak wygląd wnętrza Porsche zależy w dużym stopniu od wybranej wersji. Podstawowe modele mają tapicerkę pół-skórzaną i dekoracje wewnętrzne z plastików będących gdzieś na granicy między elegancją, a tandetą.
Gdy masz nieco większy budżet możesz dokupić do tańszych modeli takie elementy jak fotele z regulacją elektryczną w 18 kierunkach, skrętną tylną oś, pakiet Sport Chrono czy sztuczny dźwięk silnika o nazwie Porsche Electric Sport Sound. Wszystkie wymienione rzeczy są już na pokładzie w Turbo S.
Rozkład wnętrza Taycana można nazwać typowym dla tej marki, choć z istotnym unowocześnieniem w postaci zakrzywionego ekranu kierowcy, który zastąpił klasyczne zegary. Zachowano układ pięciu zegarów, oczywiście w formie elektronicznej, i tradycyjnie dwa skrajne są zasłonięte przez kierownicę podobną do tej w modelu 918 Spyder. Dwa kolejne ekrany znajdują się pośrodku kabiny i po stronie pasażera, choć ten ostatni jest wyposażeniem opcjonalnym.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.