Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Porsche Taycan jeździ lepiej i ostrzej niż konkurencja, choć jego masa zaprzecza sportowym aspiracjom.
Przyspieszenie najmocniejszych wersji to coś niesamowitego, ale nie da się powiedzieć tego samego o osiągach tańszych odmian. Czasy przyspieszenia znacznie różnią się w zależności od modelu, ale nie są zależne od wielkości akumulatora, pomimo odblokowania większej mocy. Standardowe Taycany osiągają prędkość 100 km/h w 5,4 s, modele 4S - w 4,0 s, a Turbo - w 3,2 s.
Najlepsze osiągi należą oczywiście do topowego modelu Turbo S, który potrafi rozpędzić się do 100 km/h w zaledwie 2,8 s. 160 km/h pojawia się na liczniku po 6,8 s, a ćwierć mili pokonuje się tym autem w 10,8 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 260 km/h. Osiągi robią wrażenie przede wszystkim dlatego, że ten samochód niezależnie od wersji ma lekką nadwagę. Wspomniane Turbo S generuje tak atomowe przyspieszenia z masą na poziomie 2295 kg, a nawet bazowa wersja z jednym silnikiem i mniejszym akumulatorem waży 2035 kg.
Imponuje powtarzalność, z jaką Taycan wbija w fotel swoich pasażerów i to po kilka razy z rzędu, bez względu na warunki. Jedyne, co trzeba zrobić to pojeździć 15-20 minut aż bateria osiągnie mniej więcej 50 stopni Celsjusza, a potem można lewą nogą wcisnąć hamulec, praą gaz, poczekać na aktywację Launch Control… i odlecieć z niewiarygodną szybkością. I tak 10 razy z rzędu.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.