Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Hyundai i30 N po małej modernizacji jest dużo lepszy, co obecnie stawia go na czele stawki kompaktowych hothatchy.
Oprócz znacznej ilości twardych i rysujących się plastików tu i ówdzie w kabinie Hyundaia nie ma za bardzo na co narzekać. Tak jak w standardowym i30 kokpit jest logicznie rozplanowany, oferuje komfort użytkowania i widać, że ktoś przemyślał zastosowane tu rozwiązania.
Przy okazji liftingu nie obyło się bez aktualizacji systemu infotainment, który ma większy ekran o lepszej rozdzielczości. Interfejs się trochę skomplikował, ale logika posługiwania się poszczególnymi narzędziami pozostała niezmieniona, no i jest więcej zabawek typowo od działu N, z którymi można eksperymentować.
Dla topowych wersji pojawiła się opcja dokupienia foteli sportowych w miejsce zasadniczo dobrych foteli standardowych. Sportowe “kubełki” oferują na pewno lepszy wygląd, pasujący do charakteru auta. Ponadto zapewniają lepsze trzymanie boczne i lepszy kontakt kierowcy z autem, a nie trzeba pozbywać się w ich przypadku udogodnienia w postaci podgrzewania.

Trzeba pochwalić trójramienną kierownicę, która jest dość gruba (ale nie za gruba) i ma intuicyjnie rozplanowane przyciski do stereo, tempomatu i obsługi komputera. Znajdują się na niej także dwa spore, niebieskie przyciski N Performance służące do szybkiego włączania trybów. Lewy przycisk obsługuje standardowe tryby typu Eco, Comfort, Sport, a prawy przycisk z obrazkiem flagi w szachownicę włącza tryb specjalny N lub własną kompozycję ustawień, jaką wcześniej wybraliśmy w głównym menu.
Te niestandardowe ustawienia stanowią jedną z najważniejszych cech modelu i30 N. Pozwalają na dostosowanie jazdy do własnych preferencji, zawsze wystarczy kilka szybkich naciśnięć przycisku N i tylko jedno naciśnięcie lewego przycisku, aby powrócić do bardziej relaksujących trybów jazdy. To jeden z tych przykładów samochodów, które mają po prostu dobrze skomponowane tryby i ich obsługę.
Na uznanie zasługuje zestaw wskaźników, który pozostał taki sam jak w przedliftowym modelu i na szczęście nie przypomina trochę przerysowanych zegarów z i20 N lub Kony N. Zamiast tego masz przed oczami czytelny i prosty zestaw zegarów analogowych z aktywną czerwoną linią na obrotomierzu (coś jak w BMW M) i ekranem pośrodku, który pokazuje tylko przydatne informacje. Doceniamy to, bo zostawienie analogowego zestawu jest czyjąś świadomą decyzją. Pozostałe wersje normalnego i30 mają po liftingu cyfrowe zestawy wskaźników.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
…dokładnie tak jak powinna zważając na ponad 450 KM różnicy mocy.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
Le Mans GTR oraz S1 LM to dwa nowe samochody z działu zamówień specjalnych Gordon Murray Automotive.
Ringbrothers Octavia to nie popularny liftback Skody z silnikiem V8, a nowy restomod Aston Martina…
Marka Longbow buduje lekki i prosty elektryczny samochód sportowy, który ma mieć rozsądną cenę.
Jeszcze kilkanaście lat temu męska półka w łazience często ograniczała się do żelu pod prysznic 3w1 - jak jest dziś?
To jeden z najmniej emocjonujących segmentów, ale nieustannie mogący sporo zaoferować.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Kamm Manufaktur właśnie pokazało samochód będący idealnym antidotum na współczesny wyścig mocy.
Kto powiedział że W16 zniknęło? Jeśli masz kasę i wyobraźnię, Bugatti jest gotowe współpracować.
Już bez W12, ale z V8 i plejadą zmyślnej elektroniki - Bentley Bentayga Speed może zagrozić liderom.
Range Rover Sport SV w wersji Carbon nie posiada w standardzie dwóch najlepszych karbonowych opcji…