Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Tuż przed premierą Aston Martin wypuszcza oficjalną zapowiedź nowego Vantage’a.
Aston Martin kontynuuje ofensywę modelową i już 12 lutego zaprezentuje kolejną wielką nowość - następną generację Vantage’a. Bazowy model AM ma pójść tą samą drogą co zaprezentowany w zeszłym roku “super tourer” DB12 - zyska on znacząco odświeżoną stylizację nadwozia i nowe wnętrze. Mówi się także o modyfikacjach mechanicznych i elektronicznych napędu bazującego na 4-litrowym silniku V8 twin turbo AMG, oraz zmianie kalibracji podwozia w celu poprawy możliwości dynamicznych modelu Vantage.
Design Vantage’a będzie w dużej mierze bazował na DB12. Powinny pojawić się nowe przednie reflektory i grill oraz większe otwory wentylacyjne w przednich błotnikach. Wypuszczone przez producenta zdjęcie wskazuje na spore zmiany w bocznych sekcjach nadwozia. Widać przede wszystkim pogłębione wycięcia w progach przechodzące w szerokie tylne błotniki. Już teraz można stwierdzić, że baby-Aston nabierze jeszcze więcej muskulatury.
Inżynierowie Aston Martina na pewno postarają się, aby za zmianami wizualnymi poszedł także zwiększony potencjał Vantage’a w kategoriach sportowych. Widzieliśmy to niedawno w DB12, w którym skupiono się na zwiększeniu sztywności aluminiowej struktury nośnej, co pozwoliło wycisnąć z układu jezdnego bardziej agresywne ustawienia.
Subtelne poprawki sprężyn, amortyzatorów, stabilizatorów i szeroko pojętej geometrii zawieszenia pozwolą modelowi Vantage zbliżyć się do typowych supersamochodów i właściwie wykorzystać drzemiący w silniku V8 potencjał.
W tej chwili Aston Martin Vantage osiąga moc 510 KM i 685 Nm momentu obrotowego. Tymczasem inna wersja tej samej jednostki w DB12 ma aż 680 KM i 800 Nm, dlatego w ciemno można założyć, że nowy Vantage będzie gdzieś pomiędzy tymi wartościami. Nie wiemy ile dokładnie mocy będzie miał nowy Vantage, ale powinna być to większa liczba niż w aktualnym AMG GT (585 KM) z tym samym motorem.
System operacyjny i interfejs użytkownika aktualnego Aston Martina był już lekko przestarzały w momencie debiutu auta w 2018 roku, a dziś wydaje się zupełnie archaiczny. Lifting z pewnością przyniesie nowy kokpit ze zintegrowanym systemem nowej generacji autorstwa Aston Martina, podobnie jak w DB12. Tym samym bezpowrotnie pożegnamy stare multimedia Mercedesa.
Nowy Aston Martin Vantage zadebiutuje 12 lutego. Będzie to wielki dzień dla całej marki, gdyż jednocześnie firma pokaże także wersję GT3 przeznaczoną do wyścigów długodystansowych oraz swój nowy bolid Formuły 1 na sezon 2024.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.