Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Dwa lata po wielkim debiucie Aston Martin DBX707 przechodzi pierwszą większą modernizację. Od roku modelowego 2024 super-SUV Aston Martina zyska nową aranżację kabiny naśladującą rozwiązania z nowszych modeli DB12 i Vantage. Poza tym DBX707 będzie od teraz jedynym SUV-em w ofercie brytyjskiej marki - pozostałe warianty tego auta wycofano ze sprzedaży. Ceny nie powinny się znacząco zmienić - w Polsce nadal za DBX707 trzeba będzie zapłacić grubo ponad milion złotych - a pierwsze odświeżone egzemplarze wyjadą na drogi w trzecim kwartale tego roku.
Tak jak najnowsze samochody sportowe marki, DBX707 zyska nowy system infotainment z dwoma ekranami i standardową łącznością bezprzewodową Android Auto/Apple CarPlay. Ponieważ w dużym SUV-ie wnętrze jest bardziej obszerne niż w pozostałych Aston Martinach, ekrany także są powiększone. Ten przed kierowcą ma w DBX przekątną 12,3 cala, a centralny ekran dotykowy ma 10,25 cala.
Poza technologią DBX707 zyskał nowy układ kabiny, w którym deska rozdzielcza jest optycznie niższa, czyli bardziej sportowa, a także bardziej spójna stylistycznie. Pojawiła się nowa kierownica, a wszystko wokół, od nawiewów po klamki drzwi, zostało zaprojektowane od nowa. Aston Martin chciał stworzyć wnętrze z głównymi funkcjami, jak tryby jazdy, klimatyzacja czy zawieszenie, obsługiwanymi fizycznymi przyciskami z odpowiednią czułością działania.
Z zewnątrz DBX707 wygląda praktycznie identycznie jak model sprzed modernizacji, ale w palecie lakierów pojawiło się pięć nowych barw. Jedną z nich jest Podium Green wcześniej zarezerwowany dla wersji specjalnej AMR23. Po bliższym badaniu można zauważyć też nowe, aerodynamiczne klamki drzwi oraz lusterka zewnętrzne ze zlicowanym szkłem, jak w DB12. Felgi w rozmiarach 22 lub 23 cali mają identyczne wzory, za to pojawiły się nowe opcje wykończenia: Copper Bronze, Textured Black i Diamond Cut. W standardzie producent montuje hamulce karbonowo-ceramiczne z tarczami 420 mm z przodu i 390 mm z tyłu.
Sercem Aston Martina DBX707 jest ten sam czterolitrowy silnik oryginalnie wyprodukowany przez AMG, ale podkręcony już w Wielkiej Brytanii przez Aston Martina. Podwójnie turbodoładowana “V-ósemka” nadal ma 707 KM i 900 Nm, a samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,3 s. Maksymalnie DBX może pojechać aż 311 km/h. Z nowości jest tylko delikatnie poprawione oprogramowanie zawieszenia stworzone z myślą o większej precyzji prowadzenia brytyjskiego SUV-a.
Nowy Aston Martin DBX707 wejdzie do produkcji seryjnej w najbliższych tygodniach, a do klientów zmodernizowane DBX-y trafią w trzecim kwartale bieżącego roku. Ceny nie zostały ujwanione.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.