Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Niegdyś Cayenne było powszechnie uważane za skazę na motoryzacyjnej mapie świata, dziś to jeden z bardziej udanych stylistycznie dużych SUV-ów. W zależności od wersji Cayenne różni się detalami nadwozia - podstawowy model i Turbo mają indywidualne przody, a do wszystkich odmian można opcjonalnie zamówić pakiet Sport Design.
Różnice kryją się w drobnych elementach takich jak oświetlenie - modele Turbo wyposażone są w podwójne LED-owe paski wkomponowane w przednie wloty powietrza. Poza tym każde Cayenne z kołami w rozmiarze co najmniej 21 cali otrzymuje nadkola wykończone listwami w kolorze nadwozia - ten sam element zawiera się także w pakiecie Sport Design.
Standardem wszystkich wersji jest przednie oświetlenie główne w technologii LED, a ewentualne różnice polegają na obecności funkcji Matrix LED i wewnętrznym kolorze lampy - standardowym srebrnym lub przyciemnionym na czarno. Charakterystycznym elementem tylnej części nadwozia jest pozioma lampa pozycyjna LED, ale poszczególne modele Cayenne różnią się innymi elementami np. liczbą i kształtem końcówek układu wydechowego.
Ponownie wersja Turbo wyróżnia się czterema prostokątnymi końcówkami wydechu jeśli w konfiguracji nie zaznaczono opcji sportowego układu wydechowego. Z tym dodatkiem każde Cayenne ma cztery okrągłe końcówki w kolorze srebrnym lub czarnym. Dodatkowo GTS jako jedyne może posiadać dedykowany układ wydechowy z centralnymi końcówkami.
Oferta Cayenne z nadwoziem Coupe niewiele odbiega od oferty standardowego SUV-a, ale posiada w konfiguratorze dodatkową opcję “pakiet optymalizujący masę własną”, która ma dość duży wpływ na wygląd auta. W skład pakietu wchodzi m.in. karbonowy dach, zderzaki Sport Design, dedykowane felgi 20-calowe i niewielka lotka na końcu aktywnego spoilera. Tak wyposażony model Coupe mocno przypomina topowe Turbo GT, z tym że prawdziwe Turbo GT poza tym ma tytanowe końcówki wydechu, większy spoiler tylny i może mieć unikalny lakier Arctic Grey. Dodatkowo bystry obserwator zauważy, że najszybsze Cayenne ma zawieszenie obniżone o 17 mm, szersze felgi i opony ledwo mieszczące się w standardowych nadkolach.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.