BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Obecny model Porsche 911 GT3 jeszcze nie zdążył się znudzić, a w przygotowaniu już jest następca.
Ze względu na swój wolnossący motor wchodzący na 9000 obrotów i opcjonalną ręczną skrzynię obecnie Porsche 911 GT3 jest w swoim segmencie czymś w rodzaju reliktu poprzedniej epoki. Na nasze szczęście Porsche nie zamierza zmieniać tej formuły, a kolejne wcielenie kultowego modelu powinno zadebiutować jeszcze w tym roku. Na razie trwa ostatnia faza testów drogowych.
Spotterzy zdołali sfotografować dwa muły testowe poliftowego GT3 - jeden standardowy, drugi Touring bez skrzydła - i wydaje się, że przynajmniej z przodu niewiele się zmieniło. Znając Porsche może pojawić się delikatna kosmetyka świateł czy zderzaka, zwłaszcza jeśli inżynierowie będą chcieli wygenerować większy docisk. Gdy lifting przechodziła poprzednia generacja 911, GT3 po modernizacji rzeczywiście dostał rozległe poprawki aerodynamiczne generujące docisk podobny jak w modelu 997 GT3 RS.
Nawet jeśli Porsche na razie nie chce pokazywać zmian w wyglądzie, to raczej nie będą one tak radykalne, jak te które widzieliśmy przy okazji poprzednich faceliftingów. Tylne skrzydło wygląda niemal identycznie jak w poprzednim modelu, podobnie jak pokrywa silnika. Zakamuflowany tylny zderzak sugeruje pewne zmiany w tym miejscu, chociaż profile dyfuzora wydają się identyczne zarówno dla samochodu w wersji standardowej, jak i Touring.
W tej chwili wydaje się, że największe zmiany związane z liftingiem 992 dotyczą odświeżonych linii modelowych Carrera i Turbo. Właśnie w nich ma się pojawić nowatorski jak na ten model napęd z modułem hybrydowym. GT3 raczej pójdzie własną drogą i zachowa 4-litrowe, wolnossące serce sparowane z 7-stopniowym PDK lub skrzynią manualną.
Jeśli będzie jakiś wzrost mocy, to raczej symboliczny - obecnie generowane 510 KM i 470 Nm w zupełności nas zadowalają. Zuffenhausen zawsze może skupić się na właściwościach jezdnych - popracować nad geometrią i zawieszeniem lub nad ustawieniami. Pewne jest, że firma przeprowadzi obszerny lifting wnętrza. W kabinie pojawi się nowy w pełni cyfrowy zestaw wskaźników podobny do tego z Taycana.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.