Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Obecny model Porsche 911 GT3 jeszcze nie zdążył się znudzić, a w przygotowaniu już jest następca.
Ze względu na swój wolnossący motor wchodzący na 9000 obrotów i opcjonalną ręczną skrzynię obecnie Porsche 911 GT3 jest w swoim segmencie czymś w rodzaju reliktu poprzedniej epoki. Na nasze szczęście Porsche nie zamierza zmieniać tej formuły, a kolejne wcielenie kultowego modelu powinno zadebiutować jeszcze w tym roku. Na razie trwa ostatnia faza testów drogowych.
Spotterzy zdołali sfotografować dwa muły testowe poliftowego GT3 - jeden standardowy, drugi Touring bez skrzydła - i wydaje się, że przynajmniej z przodu niewiele się zmieniło. Znając Porsche może pojawić się delikatna kosmetyka świateł czy zderzaka, zwłaszcza jeśli inżynierowie będą chcieli wygenerować większy docisk. Gdy lifting przechodziła poprzednia generacja 911, GT3 po modernizacji rzeczywiście dostał rozległe poprawki aerodynamiczne generujące docisk podobny jak w modelu 997 GT3 RS.
Nawet jeśli Porsche na razie nie chce pokazywać zmian w wyglądzie, to raczej nie będą one tak radykalne, jak te które widzieliśmy przy okazji poprzednich faceliftingów. Tylne skrzydło wygląda niemal identycznie jak w poprzednim modelu, podobnie jak pokrywa silnika. Zakamuflowany tylny zderzak sugeruje pewne zmiany w tym miejscu, chociaż profile dyfuzora wydają się identyczne zarówno dla samochodu w wersji standardowej, jak i Touring.
W tej chwili wydaje się, że największe zmiany związane z liftingiem 992 dotyczą odświeżonych linii modelowych Carrera i Turbo. Właśnie w nich ma się pojawić nowatorski jak na ten model napęd z modułem hybrydowym. GT3 raczej pójdzie własną drogą i zachowa 4-litrowe, wolnossące serce sparowane z 7-stopniowym PDK lub skrzynią manualną.
Jeśli będzie jakiś wzrost mocy, to raczej symboliczny - obecnie generowane 510 KM i 470 Nm w zupełności nas zadowalają. Zuffenhausen zawsze może skupić się na właściwościach jezdnych - popracować nad geometrią i zawieszeniem lub nad ustawieniami. Pewne jest, że firma przeprowadzi obszerny lifting wnętrza. W kabinie pojawi się nowy w pełni cyfrowy zestaw wskaźników podobny do tego z Taycana.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.