Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
F-Pace zawsze miał lepszy wygląd i układ jezdny niż rywale. Teraz ma też świetne wnętrze i technologię.
Wnętrze jest bogate, dobrze wykończone i pełne detali. Sporo tu przemyślanych gadżetów. Jeśli mielibyśmy wskazać jeden główny obszar, w którym F-Pace wymagał pilnej modernizacji, byłoby to wnętrze. Jaguar przy okazji liftingu stanął na wysokości zadania i całkowicie odmienił kokpit - nowa jest deska rozdzielcza, konsola środkowa, boczki drzwi, multimedia i cały system obsługi. Najważniejsze dla Jaguara, że te wszystkie zmiany robią ogromną różnicę. Wnętrze jest bardziej eleganckie, nowoczesne, lepiej wykonane i prostsze w obsłudze niż w odchodzącym modelu.
Elementem dominującym kokpit nowego F-Pace’a jest system Pivi Pro, którego obsługa skupia się na dotykowym ekranie o przekątnej 11,4 cala. System jest prosty w obsłudze za sprawą dużych ikon i czytelności poszczególnych gałęzi menu. Nie przyprawia to problemów nawet w czasie jazdy. Dodatkowo warto podkreślić czułość i szybkość działania ekranu lepszą niż w systemach proponowanych przez Mercedesa i BMW.

Poza nowym ekranem wspomnę jeszcze o multifunkcyjnych pokrętłach klimatyzacji, nowym wybieraku skrzyni i o kierownicy, bo te wszystkie rzeczy można zapisać po stronie plusów w odświeżonym wnętrzu F-Pace’a. Z łatwością można poczuć lepszą jakość materiałów w całej kabinie Jaguara. Jedyne zastrzeżenia mam do jakości wykonania niektórych przełączników sprawiających wrażenie pustych w środku.
W rejonie konsoli i deski rozdzielczej wszystko jest naprawdę udane, ale większe problemy sprawia działanie ekranu wirtualnych zegarów i komputera pokładowego. Jego reakcje są powolne, a head-up na szybie nie dorównuje konkurencji. Mimo to możemy śmiało przyznać, że wnętrze F-Pace’a jest pozytywnym zaskoczeniem. Żaden z konkurencyjnych SUV-ów nie dorównuje Jaguarowi klasą i wykonaniem wnętrza.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.