Lamborghini Huracán Sterrato - w tym szaleństwie jest metoda
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
1001-konne Revuelto otwiera erę hybryd plug-in spod znaku Lamborghini.
Jeszcze w tym roku gama Lamborghini Urus rozszerzy się o topowy wariant hybrydowy.
Najnowszy Huracan Sterrato dowodzi, że szalony duch Lamborghini wciąż żyje i ma się dobrze.
Lamborghini zakończy erę spalinowych aut specjalną uterenowioną wersją Huracana z silnikiem V10.
Silnik V12 Lamborghini nie umarł - następca Aventadora ma być dwunastocylindrową hybrydą plug-in.
Segment super-SUV mocno się napełnił, ale Lamborghini chce pokazać, kto tu rozdaje karty.
Super-SUV Lamborghini wygląda widowiskowo i jest szybki, ale trochę brak mu wyrachowania.
Wyścigowy Huracan GT3 mający wiele wspólnego z cywilnym STO zyskał niezbędne aktualizacje na sezon 2022.
Huracan uderza ponownie - Tecnica ma V10 i napęd z STO, ale jego przeznaczeniem są drogi publiczne.
Lamborghini zbudowało ostatni egzemplarz Aventadora Ultimae coupe i sprzeda go poprzez aukcję.
Nowy Huracan STO jest w każdym calu torowym bandytą, na jakiego wygląda.
Aventador Ultimae i nowy Countach są już wyprzedane, co oznacza zamknięcie zamówień na samochody V12 od Lamborghini.
Nowa limitowana edycja Countach LPI 800-4 świętuje 50. rocznicę powstania oryginalnego modelu autorstwa Gandiniego.
Intensywny, charyzmatyczny i bardziej zdecydowany niż poprzednik. To połączenie możliwości znakomitej jednostki V10 z powrotem do „starej szkoły” sportowej myśli technicznej.