Lotus Emira Limited to specjalna seria poświęcona historii Lotusa w F1
Inspirowane F1 nadwozia to próbka możliwości jakie daje nowy program personalizacji Chapman Bespoke.
Inspirowane F1 nadwozia to próbka możliwości jakie daje nowy program personalizacji Chapman Bespoke.
Ostatni spalinowy Lotus - Emira - może dostać od losu jeszcze jedną szansę - wersję hybrydową.
16 września Lotus pokaże koncept Theory 1, który potencjalnie może być elektrycznym następcą Emiry.
Unikatowy, torowy Lotus Evija X okrążył Północną Pętlę Nürburgringu w czasie 6:24,047.
W 2027 roku Lotus na dobre pożegna się z silnikami ICE i zastąpi coupe Emira modelem elektrycznym.
Lotus Evora nie sprzedawał się jak szalony, ale ten model nadal pozostaje jedyny w swoim rodzaju.
Emira z 4-cylindrowym motorem AMG to ostatni klasyczny, spalinowy samochód sportowy marki Lotus.
Elektryczny sedan Lotusa - Emeya - zawiera najnowszą technologię napędu w nadwoziu zgrabnego GT.
Nowy konkurent Porsche Taycana - Lotus Emeya - zostanie zaprezentowany dokładnie 7 września.
Przy użyciu dokumentów wycofanego projektu z lat 70. Lotus stworzył współczesne auto w stylu retro.
Pierwszy Lotus nowej generacji i ostatni zasilany benzyną - Emira wypada obiecująco na tle rynkowej stawki.
Lotus Emira jest jedną z najgorętszych premier tego roku. Sprawdziliśmy jak jeździ prototyp tego auta.
Nowy SUV Eletre to największy, najcięższy i najbardziej globalny model w historii Lotusa.
Lotus zakończył produkcję Elise, a ostatni egzemplarz trafił do osoby, od której wzięła się nazwa auta.
Nowy model typu SUV ma w przyszłości zagwarantować finansowe bezpieczeństwo marki z Norfolk.
Problemy finansowe, śmierć założyciela, zmiana napędu - te czynniki miały wpływ na fakt, że Lotus Elan umarł na zawsze.
Całkowicie nowy Lotus Emira zadebiutuje w tym roku i musi wejść w całkiem duże buty swoich poprzedników.
Poznaliśmy pierwsze oficjalne dane na temat osiągów nowego Lotusa od Radforda.