Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowy Mercedes-AMG E63 S to nie tylko niemiecki, czterodrzwiowy muscle car - to także ekscytujące, ostre i porywające auto.
Kolejne z wielu zastosowań świetnego 4-litrowego V8 od AMG. Nie narzekamy! Od momentu debiutu AMG GT silnik 4.0 V8 twin turbo Mercedesa stał się obowiązkowym elementem niemal każdego auta z gamy AMG. Występuje we wszystkich GT od S do R, a także w C63, S63, GLC63 i oczywiście w E63 S.
W testowanej wersji silnik ten ma dokładnie 612 KM osiągane w zakresie 5750-6500 obr./min. i wbijający w fotel moment obrotowy 850 Nm między 2500, a 4500 obr./min. To drugi najmocniejszy wariant tego konkretnego silnika, bo tylko AMG GT 4door 63 S jest mocniejszy ze swoimi 639 KM.
Gdy kontrola trakcji jest wyłączona, a samochód pracuje w trybie Race, pociągnięcie obu manetek biegów jednocześnie włącza tryb wyłącznie tylnonapędowy - Drift Mode. Tak samo jak w BMW M5 cała moc jest kierowana na tylne koła w celu szybkiego przerobienia opon na dym i czarne ślady na asfalcie.
Każde E63 S ma w standardzie 9-biegową skrzynię o nazwie Speedshift MCT. Niestety ta przekładnia nie ma konwertera momentu obrotowego, a jedynie zestaw mokrych sprzęgieł, których praca ma wywoływać ostrzejsze zmiany biegów. Nie jest to tak udana skrzynia jak 8-biegowy automat z konwerterem momentu w M5, ale na pewno wywołuje większe emocje podczas jazdy.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.
Flagowe Corvette ZR1X już tu jest i ma dokładnie tak ogromną moc jakiej się spodziewaliśmy.